Pensjonat Rectory Farm - Cambridge

Pensjonat Rectory Farm - Cambridge
$$$$
Przegląd

Mieszkanie znajduje się w odległości 10 minut jazdy do Teatr Cambridge Arts i 15 minut jazdy do Uniwersytet Cambridge. 48 pokojów w Pensjonat Rectory Farm wyposażono w urządzenie do parzenia kawy/herbaty, telewizję satelitarną i czujnik dymu.

Lokalizacja

5 km dzieli obiekt od centrum Cambridge. Cross jest w zasięgu ręki od Pensjonat Rectory Farm.

Najbliższe lotnisko to Cambridge, położone 10 km od hotelu.

Pokoje

W łazience dostępne są również darmowe oddzielna toaleta i prysznic.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 15:00-22:00
od 08:00-10:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całej willi.
Inne informacje
Dziecko i dodatkowe łóżka
W pokoju nie ma dodatkowych łóżek.  W pokoju nie ma łóżeczek niemowlęcych.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Budynek
Liczba pokoi:48
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Opinie o Rectory Farm

8.6 /10
Świetnie424 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    7.8

Śniadanie - ogromny wybór produktów i pyszne potrawy. Malownicze otoczenie, choć nieco oddalone od centrum. Personel - przyjazny i pomocny w obsłudze gości. Hotel jest bardzo czysty i zadbany.

Nie napotkano żadnych problemów.

Zbigniew Polska,
    6.2

Mieliśmy urozmaicone śniadanie z wieloma różnymi produktami do wyboru. Lokalizacja hotelu była piękna, chociaż trochę daleko od centrum miasta, ale spacer tam zajmował około godziny. Okolica była cicha i spokojna, co pozwoliło nam wypocząć. Pokoje były czyste i wygodne, a personel był przyjazny i pomocny.

Jedyne, co było nieprzyjemne, to fakt, że przy każdym sprzątaniu pokoju zostawało włączone światło na cały dzień i część wieczoru, zanim nie wróciliśmy do hotelu. Brak możliwości wywieszenia prośby o niesprzątanie pokoju skutkował codzienną wymianą ręczników, co niekoniecznie było potrzebne.

Leon Polska,
    6.4

Podczas pobytu w tym hotelu byłem mile zaskoczony bogatym wyborem produktów na śniadanie. Mogłem wybrać spośród wielu smacznych potraw, które z pewnością zadowolą każdego gościa. Lokalizacja hotelu była również zachwycająca, otoczona piękną przyrodą, chociaż nieco oddalona od Centrum miasta. Mimo to, spacer tam zajmował jedynie godzinę, co było do zaakceptowania podczas mojej podróży po mieście.

Jednak jednym z głównych negatywnych aspektów pobytu była niezdolność do prośby o niesprzątanie pokoju. Każdego dnia, kiedy wracaliśmy do hotelu, zauważaliśmy, że światło w pokoju jest włączone przez cały dzień i część wieczoru.

Dariusz Polska,
    6.0

Podczas mojego pobytu byłem zadowolony z kilku rzeczy. Obszerne śniadanie oferowało spory wybór produktów, które przypadły mi do gustu. lokalizacja hotelu była urocza, chociaż dość oddalona od Centrum. Spacer tam zajmował około godziny, ale podczas ciepłej pogody była to przyjemna wycieczka.

Jednym z irytujących aspektów mojego pobytu była nieumiejętność kontrolowania sprzątania pokoju. Codziennie, kiedy wracałem do hotelu, światło było włączone na cały dzień i część wieczoru, nawet jeśli tam nie przebywałem.

Leszek Polska,
    5.6

Podczas naszego pobytu mieliśmy do wyboru bogaty wybór produktów na śniadanie i z pewnością nas nie zawiodło. lokalizacja hotelu była bardzo piękna i malownicza. Chociaż była trochę oddalona od centrum, to spacer tam był warty godzinnego wysiłku.

Najgorsze było to, że przy każdym sprzątaniu pokoju zostawało włączone światło na cały dzień i część wieczoru, nawet jak nie byliśmy w tym hotelu. Brak możliwości wywieszenia prośby o niesprzątanie pokoju było trochę frustrujące, a codzienne wymienianie ręczników nie było nam potrzebne.

Janina Polska,
    6.6

Śniadanie w tym hotelu było naprawdę znakomite. Mieli szeroki wybór produktów spożywczych, które zachwyciły nas swoją jakością i świeżością. Lokalizacja nadawała się do odpoczynku i była urzekająca. Wokół hotelu panowała spokojna atmosfera, co dawało wrażenie odosobnienia od miejskiego zgiełku. Personel był również miły i pomocny, dbając o nasze potrzeby na co dzień.

Jednakże, jednym elementem, który nas nieco irytował, było codzienne sprzątanie. Mimo, że zostawialiśmy swoje prośby o niesprzątanie pokoju, nasze ręczniki i tak były wymieniane, a światło zostawiane włączone na cały dzień i wieczór.

Norbert Polska,
    9.8

Mega bogaty wybór pysznych produktów na śniadanie, że azekła dla mnie uczta! Hotel położony w pięknej okolicy, choć do centrum trochę daleko. Ale warto, bo to MEGA rewelacyjne miejsce na wypoczynek!

Kazimierz Polska,
    9.4

Przemiły personel pomógł z kluczami. Miejsce idealnie mi odpowiada: Wi-Fi, darmowy parking, czajnik elektryczny, telewizor, brak zwierząt, bez palenia na terenie. Wrócę na wakacje.

Małgorzata Polska,
    7.0

Byliśmy z przyjaciółmi na wypadzie i świetnie się bawiliśmy. Zwiedziliśmy wiele popularnych miejsc, takich jak słynny Wimpole Hall, katedra w Ely, wyścigi konne w Newmarket oraz Imperial War Muzeum. Spacer z hotelu do centrum zajmował nam około 40 minut, ale była to przyjemna trasa przez wiejskie krajobrazy. Zwiedzanie z wierzchu wszystkich ważniejszych atrakcji miasta uważam za niezwykłe przeżycie. Hotel otoczony był 50 akrów parków i pól. Zwłaszcza spodobało nam się odwiedzenie sadu, do którego można było dojść pieszo z hotelu.

Nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń, wszystko było super!

Marek Polska,
    7.4

Bogaty wybór produktów śniadaniowych. Piękna lokalizacja. Przyjazna atmosfera. Czyste i komfortowe pokoje

Nie było nic, co by mi się nie podobało.

Brunon Polska,
    7.6

Wybór produktów na śniadanie bogaty i różnorodny. Piękna lokalizacja, choć trochę odległa od Centrum. Personel hotelowy bardzo przyjazny i pomocny.

Absolutnie nic nie można zarzucić.

Andrzej Polska,
    7.2

Śniadanie z szerokim wyborem produktów. Cudowna lokalizacja, choć nieco oddalona od centrum. Czystość w tym hotelu bez zarzutu. Personel bardzo pomocny i uprzejmy.

Brak jakichkolwiek usterek.

Piotr Polska,
    9.4

Bogaty wybór pysznych śniadań, piękna lokalizacja, MEGA uspokajająca atmosfera. Uwielbiam to miejsce! Chociaż jest nieco daleko od centrum, jest rewelacyjne, że mogę rano spacerować po pięknej okolicy. Produkty na śniadanie są super smaczne - uczta dla podniebienia. To miejsce to bajka!

Ryszard Polska,
    5.4

Świetnie się bawiliśmy z przyjaciółmi podczas naszego wyjazdu do Cambridge. Mieliśmy wiele wycieczek, które zabierały nas do popularnych atrakcji w okolicy, takich jak słynny Wimpole Hall, Anglesey Abbey, Katedra w Ely. Mieliśmy też miły spacer przez wiejskie tereny, który prowadził nas prosto do bram King's College i centrum miasta. zwiedziliśmy wiele zabytków na wycieczce z otwartym dachem. Miejsce, w którym zatrzymaliśmy się, było pięknie otoczone 50 akrów parków i pól, co sprawiło, że było przyjemne przeżycie.

Brakowało nam możliwości zaznaczenia, że nie chcemy sprzątania pokoju oraz wymiany ręczników codziennie. jedyną inną wadą było to, że hotel pozostawiał włączone światło na cały dzień, co było niewygodne, gdy wracaliśmy wieczorem.

Jan Polska,
  • Świetnie
    8.2

Wybór produktów na śniadanie w Pensjonacie Rectory Farm jest naprawdę imponujący. Byłem pod wrażeniem bogactwa i różnorodności dostępnych opcji. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie. Lokalizacja pensjonatu jest również godna uwagi. Miejsce położone jest w pięknej okolicy, która zachęca do spacerów i odkrywania okolicy. Można jednak zauważyć, że jest dość daleko od Centrum, więc trzeba zaplanować około godziny spaceru na piechotę.

Nic nie można zarzucić.

Jan Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Rectory Farm

Czy Pensjonat Rectory Farm posiada parking na miejscu?
Tak, Pensjonat Rectory Farm oferuje parking na swoim terenie.